på rosa moln svävar jag omkring


okej, jag vet vad ni tänker
Ni tänker: FY VILKEN TRÅKIG BLOGG!
förlåt.. jag vet att jag har skrivit skittråkiga och alldelens för få inlägg på senaste.. men jag har verkligen inte tiden och energin till att hinna skriva nu.. Jag har så mkt att göra att ajg knappt hinner med :S menn i helgen blire blogg skanise ! :D
Idag var lussegänget på norran och blev fotograferade efter att ha blivit stylade på KI :] man kände sig typ som en kändis (A)men det var skitkul verkligen =) det hamnar i norran, onsdag :) (mitt fotot blev väl sådär...ehh... *host* epic fail *host* ) men jag överlever , kanske ^^
Hämtade ut min kamera igår ::D har saknat den :]
hmm.. nå mer spännande att berätta?.. joo.. jag har gratis sms nu så det är bara att sms:a om ni vill :)
nee nu kan jag inte skriva mer , jag måste:   (som ni hört mig säga förr) läsa..  :( men en god nyhet är att jag bara har 80 sidor kvar! ^^
önska mig lyckatill=)

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: rebeccahe

för snygg för världen!

2008-11-07 @ 16:05:06
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0