vi älskar varandra mer än vi äter, och vi äter så otroligt mkt!

HAHHA asså allvarligt! är så sjukt peppad på ikväll så det är helt sjukt! :D (ordet sjukt två ggr i samma mening!? ;) )
jag ska sova hos anna eftersom annars hinner vi knappt umgås ikväll och eftersom mami&papi ändå är borta så är det ju helt OK! =) det kommer typ bli som old times då vi bakade en massa, tog en massa kort, (misslyckades ofta på både korten och bakandet), haha åså brukade jag ju bo där då mina föräldrar var borta så det blir verkligen like old times! :):)
hihi , vi är så otroligt tjocka så vi ska baka både cheesecake & kladdis! :P haha. nu när mami och papi är borta så orkar jag typ aldrig laga mat så det är nog tur att jag sover hos anna en natt annars hade det nog inte blivit någon mat ikväll... men hos anna blir man alltid gödd ;)
Gud det var typ längesen jag var såhär peppad för något! :D men anna, du är ju min allra bästa vän och vi hinner typ aldrig umgås längre ...så det är nog därför jag är så glad nu! för du har betytt så himla mkt för mig, ända sen 4:th grade, och du är fortfarande en stor del av mitt liv och betyder fortfarande lika mkt, om inte ännu mer!
aja, nu är det kanske lite sentimentala stina som talar, men sån är jag faktist (A) rätt sentimental , men det vet de flesta redan så ^^ HAhah och anna du är rätt van med det ;)!

Här bjuder jag på riktigt fräscha käkarbilder på mig och anna från alla olika år! XD mellan år 2005-2008, har inte sorterat dem i någon ordning.. men äh, ni får väl chansa på årtal ;D










Asså  s n ä l l a  berätta hur  s j u k t  s n y g g a  vi är för jag tror inte vi riktigt har fattat det än ;) HAHahaha


gud vad jag pladdrar på :] haha
jaja... nått annat kul att berätta... jo.. ehmm.. jag missar min låååånga sovmorgon imorgon för 2:orna på Balder har dans imrogon.. dvs, foxtrot och bugg då man går runt i en ring och måste dansa med alla... skulle helst slippa men det är en stor del av idrottsbetyget så jag måste vara där :S fast jag marr & anna f har insett att vi har fel inställning, så nu har vi börjat tagga istället! ;) tagga till nu flickor & pojkar!

just nu är annapanna och leker klätterledare på ishallen ;) asså hon tror typ hon är pro på att klättra eller nå ;S HAhah ;)
aja nu måste det här packas sovsaker för anna lär komma innom en timma och hämta mig^^
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha jag älskar bilden som är tagen på dallas:)

2008-11-10 @ 19:34:03
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: anna

HAHA vi har allt varit smala i våra dar höhö;)

2008-11-10 @ 20:04:10
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0