Break it down now



Dålig uppdatering igår och idag, I KNOW and I'm sorry
Men fullt upp är ordet.
Igår var jag först i vännäs ich spelade seriematch mot dem och glommers.. tyvärr losade vi mot båda.. vårat spel på egen planhalva var som bergar och dalar. men vi taggar till nästa istället ^^
Igår kväll var jag med Anna forsberg och var och såg marrs dansuppvisning. Dem var jättebra =)=) men synd att det varade i 2 min :S.. ahd evelat se i typ minst en halvtimma.. men aja njuta för stunden måste man lära sig ibland :P
Ännu lite senare så satt jag och anna hemma hos mig framför brasan och bara snackade en massa massa :) men vi var inte helt ensamma.. ett litet besök av Ben&Jerry´s fick vi också ;) rikgtigt myspys :]

Idag sov jag bort halva dagen precis som planerat :)
men jag sov väldigt dåligt... vaknade upp många gånger och var tvungen att tvinga mig till sömns igen. aldrig roligt såntdär. och när man samtidigt typ sms:ar när man är virrig och trött, sådär 5 på morgonen.. det går aldrig riktigt ihop tror jag..
Men anna enmark kom och räddade min dag lite :) vi tog utekort och satt sedan och snackade och åt lussebullar :)
Nu mer mot kvällen har jag varit i Kåge och sjungt i kyrkan =) Lina var lucia idag och kyrkan var fullsatt :) Framträdandet gick bra men det var så varmt att man nästan blev rädd att svetten skulle rinna :S ´
Kom nyss hem alltså :) ps. lite "inside information" här ;) vi snackade killar i minibussen hem, haha riktigt kul ^^ dem som är -90or i våran luciatrupp tyckte att -92orna är snygga  ;) själv tycker jag -89 är en bra årgång vad gäller heta killar hahah ;)
Anyway, det blir uppträdande i Skelleftehamns kyrka imorgon :) men mat på Hotell Aurum före :P *mumsmums*

nu är det egentligen matte som borde pluggas.. men va tusan.. orkar jag det? (A)
har redan missat hål i väggen.. :( det sög jue.. kanske bäst att ta fram matteboken dål, även fast det tar emot

vi ses♥!




Kommentarer
Postat av: marr

jag var ju inte så nöjd med dansen men nästa gång blir det nog hiphop, mycket roligare:)

2008-11-30 @ 20:52:47
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0