om outfittor å annat småprat


Eh asså jag orkar inte förklara detdär med outfitta igen tyvärr (A) jag har redan förklarat det en gång och det tog ett bra tag att skriva för att få det rätt.
men det är roligt att du vill veta förklaringen :) så läs gärna under:
Månad: Oktober
Inlägg: "Svar till anonym"

För övrigt så sitter jag på Teu-lektionen nu :S sista lektionen för dagen. Jag försov mig i morse med :$ .. Jag slängde på mig kläderna och hann kamma igenom håret sedan fick jag skjuts av mamma till kaplan så jag inte skulle missa kinesiskan igen (som jag gjorde i onsdags) Så idag har jag sett rätt nyvaken ut tror jag (A) alltså det betyder, totaly no smink.... men ähh ^^ sprolla =)
Efter skolan idag ska jag nog dra på stan och börja fundera på julklappar :) julkänslan har börjat smyga sig fram rätt mycket :] hihi. Sedan ikväll så ska jag vara med Lollo! :D vi ska mysa, baka (eftersom det är ju faktist kladdkakedan ;) ) och bara prata osv ^^ och båda är förkylda så det passar ju perfa att bara ta det lugnt :)

Hmm.. nu kanske jag ska jobba lite men jag är så trött efter att behövt håla (haft hål) i typ 2 timmar.. man blir som så slö (A)

aja, nu kommer nog snart mr. storröv tillbaka
vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0