maybe it's time to work

Sitter på teknikutveckligen nu... slutar om typ 25 minuter! :D härligt att få sluta tidigare.. fast va fan ska jag göra tills jag har luciaträning? fara hem känns rätt drygt :S aja, stan blire väl eller nått =)
Just nu lyssnar jag på "Singel & Sökande" Jag VET -PIIINSAMT! men den är som härlig på nå sätt åså blir jag som lite småskrattig och glad av den.. don't know why men ;P tänker kanske på den fina bruna t-skirten som en av tjejerna har på sig.. I really want that tröja! ;D hahaha gud vad jag tjatar ;)

jaja.. igår hos anna var riktigt myspysigt! :D jag orkar inet skriva nå mer just nu, har inag bilder här osv + att jag måste jobba lite :S
ni akn ju läsa på annas blogg ( www.annaenmark.blogg.se )om ni vill höra nått roligt och se nå roliga bilder för tillfället ;) komemr nog lägga in bilder när jag väl kommit hem =)

idag ska syrran och hennes pojkvän btw äta hos mig :) vet inte vad för nått vi ska laga men men.. syrran är orolig att jag äter lite så det lär väl bli en massa mat iallfall ;) HAHAh bara bra det! :D käkar gärna!!

aja, nu är jag rädd att jag kasnke blir ertappad
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0