konstig blogg.se

fyfan jag ahde skrivit ett långt inlägg nyss.. men allt försvann för blogg.se är särt eller pga min dator är sär.. orkar inte brymig vilket det än är, det suger anyway! aja, får se om ajg komemr ihåg allt jag skrev. Ja det är såhär va .. Idag har jag ahft träningsmatch mot B-damerna (vilket inte gick speciellt bra) och sen har jag läst min engelska bok fram tills typ detta klockslag så jag har inte hunnit skriva nått idag :( tråkigt tråkigt, men så är det ibland.. Om jag tror tyvärr jag börjat köra slut på mig själv. Stressar å sådär. Sover lite och gör mitt bästa för att helatiden hålla igång och göra det som måste göras tills min kropp helt enkelt inte orkar mer. Det går inte ensa att beskriva hur mkt jag längtar till jullovet.. jag pallar snart inte mer. aja, egentligen orkar jag som inte prata om detdär.. men jag kände jag avr tvungen få ur mig dte iallfall. jag vill egentligen inte inse det själv.. men kanske måste försöka ta hand om mig sjölvbättre. aja nu skiter vi i detdär.. btw, en annan typ taskig grej är att idag när alla bilderpå luciakandidaterna kom i NV så hade dem råkat trycka Vendelas bild två ggr instället för min bild, så min bild finns inte med! :S , tack tack Tackar så mkt (?) men syrran var så gullig att hon ringde till norran och dem sa dem skulle fixa det till nästa gång dem lägger ut oss kandidater i tidningen ^^ tack sys(L) jaja, inet mkt emr att säga nu jag ska väl ta och sova . och TACK GODEGUD för sovmorgon imorgon! =)=) jag måste inte stiga upp förän tidigast 8! :D såå.. om jag lägger mig nu.. får jag ju typ sova 6 timmar, det gör mig HAPPY! :) vill bara tillägga en sak. dethär är till alla mina fina kompisar. Ha alltid denhär låten i bakhuvudet. För jag menar varenda ord i texten: " When you're down and troubled And you need some loving care And nothing, nothing is going right Close your eyes and think of me And soon I will be there To brighten up even your darkest night You just call out my name And you know wherever I am I'll come running to see you again Winter, spring, summer or fall All you have to do is call And I'll be there You've got a friend " vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste ta hand om dig själv gumman, 6 timmar är inte mycket sömn. Du vet var jag finns om du behöver mig <3

2008-11-13 @ 16:54:19
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjoohooooooo, styckeindelning here I come! xD



Vadå 6 timmar är inte mycket, det är mer än nog :]

2008-11-14 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0