jag vet att ni har saknat mig

love is in the air

Puh åhååå =) kom myss från en riktigt rolig och lyckad träning! =) skitkul att få volleybolla igen! det var bara en vecka sen sist, men känns dom evigheter! Ronnie kunde tillochmed erkänna att han saknar mig varje gång jag inte är där på träningarna.. och ärligt talat så tror jag dem andra känner precis likadant ;) (A) HHAhahahha
idag var det filmning med norran också.. kändes som om det inte gick så bra (A) jag var inte speciellt nervös, men pinsamt vare! :$ aja, blir nog bra i slutändan... kan man hoppas ^^

jaja, nu blir det snart en dusch kan man tro, sen lite käk och sen typ matte(?) och sen sängen! :)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0