I wanna hold you untill I die

OH HAPPYDAY!
jag har läst ut boken och nu är det bara engelskaglosorna kvar! =)=)
Då har jag faktist lyckats med allt skolarbete denna vecka! :D haha typ riktigt stolt, om jag får lov att va det (A)?
och en sak till... SHIET vad denna vecka gick fort!? :O
jaja, tänke bara passa på att skriva några rader innan jag stänger av datorn för kvällen ^^


bjuder på snygging bild på oss flcikor, hoppas det är ok för er (A) haha
Hoppas ni vet att jag saknar er♥
BTW! VILL HA TILLBAKA MINA KLÄDER!



vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men jag måste stå i garderoben då :( what about today:)?

mis u honey<3

2008-11-07 @ 07:54:18
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: marr

svar: haha men stina, det stog t.ex. : skriv ditt namn med hakan. då skrev jag mitt namn med hakan?:P

2008-11-07 @ 09:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0