första uppträdandet


Det var roligt att stå uppe på sen och få sjunga de låtar vi övat in för skellefteå skull nu vid juletid :)
Det var rätt mycket folk som kom och kolla ändå :] trodde inte det skulle vara så många, så det var riktigt roligt att se =)
Blev riktigt glad att min favorit-Liv kom och bara slängde sig i mina armar efter föreställningen :]:]



Tack till alla er som var där :) ♥!



Jag har hjälp mami och papi lite i köket också ^^ jag fick ha på mig en snygg stringkalsong med lampa på huvvet när jag skulle skruva bort lite skruvar ;P*snygg?*
vårat kök är rätt gulligt just nu ^^ HAHahahah fast det lär bli finare när vi äntligen fått det nya köket ;)
dethär får leka vårat kök sålänge :P hihi

just nu känner jag för att at mig nått å äta och sätta mig vid brasan där nere :] den är rätt varm och gosig ska ni veta :]
jag funderar lite på vad man ska önska sig i juklapp =)=) egentligen ahde jag inte tänkt önska mig nått speciellt.. jag har som redan allt jag behöver tycker jag :) fast ändå så kom jag på vissa saker jag ändå saknar ..
Ni får se önskelistan sedan :) kan ju inte "publisera" den innan december, herregud ;) haha
nemen nu blir det bastun och sen käk faktist :) här uppe kan jag då inte stanna längre! :O det är sjukt för kallt!


(ps.... glömm inte att rösta (A) hihi)
vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Bastu

Bastu och käk och brasa och Liv och en Lucia, kan det bli bättre? ^^

2008-11-24 @ 08:51:21
Postat av: Marcus

Postat av: Bastu????



Nej för fan det var ju jag :)

2008-11-24 @ 08:55:30
Postat av: Ida

ni var så duktiga så när ni sjöng <3

2008-11-24 @ 21:03:33
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0