for how long can you make it?

HELVETTE!
jag började för 4 minuter sedan.. och jag vaknade för 4 min sedan!
jag försov mig! FAN!
Jag hinner inte till kaplan nu! vi som typ hade kinesiskaprov idag..
jag har bara missat en kinesiska lektion förr (eller okej.. blir ju 4 för dem tre första hade jag ju en annan kurs som blev inställd tre ggr) men jag får så jävla dåligt samvete när jag skolkar.. men dethär var ju inte frivilligt faktist :(
kunde knappt somna igår och förkylningen gjorde det knappast bättre
bajssömn!
aja, klagigt inlägg dethär. förlåt. men jag har så himla dåligt smavete nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vah, jag som hade tänkt få träffa dig någon sekund ju :( nu får du skärpa dig :)

2008-11-05 @ 08:47:32
Postat av: julia

japp de är hennes=)

2008-11-05 @ 15:10:43
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: rebecca

Rik och snygg är vad du är ;);)

2008-11-05 @ 22:15:40
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0