bajs på dig anna

Tjaaaa! :) dagens snabba uppdatering hära :)
Idag har jag varit på skolan (med världens största påsar under ögonen men aja ;) sånt få man leva med vissa gånger)
och efter skolan var det marsch iväg till luciaträning :) det gick jätte bra ;D vi börjar kunna sångerna ganska galant nu :) det enda jag stör mig på är att jackorna vi skulle ha, alla har inte fått dem än och kommer inte hinna få dem innan skyltsöndag så det SUGER ju för vi skulle ju se alla likadana ut men jaja.. får väl fixas på nå sätt ... (!? :S)

Nu sitter jag hos anna och skriver på hennes råhärliga bärbara dator =) och vi väntar på att ludde&esset ska komma :) ikväll blire NHL och filmen "Rec" ^^ (skräckis, men det ska nog gå bra) ? (A)??????

Såå... imorgon blire sova ut! :D::D:D:D:D::D:D:D och sen blire luciaträning igen, sen blire käk på dallas ( om jag hinner ) och sen LAGFEST FÖR HELA SLANTEN! :D fyy längtar så det pirrar i magen ^^
Nu ska jag sno lite av annas godis så ha det bra =)

nyttiga som vanligt ;)

vi ses♥!

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej :):)



Hoppas det är okej att jag använde din header (modifierad) till en av mina låtar på Youtube! ^^



http://www.youtube.com/watch?v=P1ghBuIT1wU&fmt=18

2008-11-21 @ 21:50:58
URL: http://cbzgaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0