vi bara grillar & grillar

Okej, jag lovade Ronnie att jag skulle skriva en massa roliga inlägg ikväll för att han ska tydligen jobba i 12 timmar och vill ha något roligt att läsa ;) hahah
Men hinner faktist inte skriva så mkt nu :S
jag ska och grilla serru. med Ida (som har fyllt år), Anna F, Olle, Erik, Emelie & Emelie O :D
det ska bli riktigt mysigt :)  men jag kommer lite senare än alla andra.. för jag ska äta hemma ^^ grillat blire här hemma också :P
jag och anna  har en liten överraskning till Ida :) ( och jag har en putteliten åt anna :]  för hon fyller år imorgon) thihi gud så busig jag är :$

jaja
nu tänkte jag bjuda på en liten egobild ;) hahah sen får ni ha det så bra ikväll och så bombar jag med massa roligt läsande SENARE :) :)
image359

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat låter inte fel =) bara godis mackor läsk å film här på jobbet =P Åsså lite spring i trappor ;)
härlig slowmotion action förresten =P
http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=30272

2008-05-23 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0