tisdag skoldag

sitter på CADen och jag jobbar HÅÅÅÅÅÅÅRT! ;) ;) HAHAH not? (A)
Jag och Pontus gjorde ett byte:
Han gav mig två delar från den nya uppgiften och jag gav han monteringen från förra uppgiften ;)
bra förhandling tkr jag ^^ thihi

buuuusigt :$

snart är det lunch, juag är HUNGRIG :] det är vegetarisk vecka i matsalen denna vecka :P igår satt Anton & Jompa och klagade över att det inte var kött och smakade blä.  Jag tycker dem är fåniga , det smakar inte sååå annorlunda  ;P

btw, jag har druckigt en Jolt , vilket är en coffeindricka som smakar smält colaglass med bläää  till eftersmak.
Trodde inte jag skulle bli spidad över huvutaget, men det visade motsatsen ;) hahah
är rätt spidad just nu :$ haha ganska roligt faktist .



Kommentarer
Postat av: Lollo

haha du är ju bäst bejbs :)

Tjejsnus, haha det funkar ju det med xD
jag vet inte ens vad det är jag snusar, jag är ju bäst eller så xD

2008-05-13 @ 11:31:36
URL: http://buymeaticket.blogg.se
Postat av: Anonym

skriver in en kommentar här ifall nån ids läsa det ;)
Du slipper CADen snart =) och hoppas ni ska spela i byske den 14:e juni =)

http://skelleftevolley.se/Turneringar/Guldspelen%20beach%2008.html
sprid denna länk till folk och samla ihop lag för att komma å spela och ha kul =)

/Ronnie

2008-05-13 @ 16:56:06
Postat av: Ronnie

meh, länken verkar strula å ingen editering kan man göra =/ men gå in på Skelleftevolley.se iaf och anmäl era lag =)

/Ronnie

2008-05-13 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0