svar till: mr Nyfiken

k a n k s e  inte världens bästa dag att visa dagens outfit
men nån skrev igår och var nyfiken vad denna dagens Outfit skulle bli, så här har ni den:

Svart munkjacka, lånad från Louise
Grått linne, från H&M
Röd sjal med blommotiv, från H&M
Mörkblåa byxor, privat 
Pärlörhängen, från Glitter

Jag ska sitta och skriva Nationella prov i Matte B i   4   t i m m a r  så det är därför jag klär mig slappt idag.
det händer nästan aldrig annars faktist. men bara för att det är mjukiskläder behöver det inte vara tråkig & fult :$ right?
image356
önska mig lycka till på nationella :S


Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Varldens sötaste slappis ;P

2008-05-21 @ 09:39:48
Postat av: Anonym

Håller med, behöver inte vara tråkigt och fult för att det är slappkläder. Ganska sött och mysigt :P

2008-05-21 @ 14:29:37
Postat av: Isabelle

Lycka till sötnos:)

2008-05-21 @ 16:40:55
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: Ida

hoppas det gick bra :) men du gick typ direkt! hann inte ens säga något till dig :(

2008-05-21 @ 18:57:15
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0