söndag söndag söndag....

har gjort om min header nyss ^^
bara litegrann.. får se då jag orkar göra en helt ny, med en helt ny idé ;$

just nu sitter jag och äter kladdkakedeg och funderar på vad jag ska göra idag..
idag har jag bakat ensam men i vanliga fall brukar jag baka med annapanna :*
och vi är PRO på bakning ;) hahaha NOT!

men mkt skratt blire iallfall <3 xD
saknar dig.

jag missade att anna hade skrivit ett sms och frågat om jag ville med till vårmässan. jag antar att hon redan farit nu :( hade varit kul, men jag skulle typ ändå inte kunnat fara :( jag får inte slösa nå pengar alls nu :S måste spara så jag har råd med vissa saker ..
men jag tänkte kanske ringa anna F och Ida och höra om dem vill ha en plugga ikväll ;S ^^ för Nationella i fysik A och Nationella i Matte B börjar närma sig och jag behöver plugga men orkar inte själv :$ aja, vi får se

Fick just ett sms från Pontus att Ronnie fyller år idag och att han bjuder på fika kl 14 :):)
JAG SKA DIT =) vilka fler ska dit?, fast bara ett problem.. vet någon vars Norrbackagatan ligger? (A) haha

nemen, idag måste jag också beställa flyg till sthlm och beställa Proactive från tvshop ^^

måste dra, puss
Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Kolla hitta.se gumman. Där kan du se vart norrbackagatan ligger. Puss

2008-05-11 @ 12:58:24
Postat av: Anna-Kajsa

Ursnygg header btw. ;)

2008-05-11 @ 12:59:12
Postat av: Anonym

Åh headern blev finfin=) saknar dej typ mest i hela världen somedays

2008-05-11 @ 15:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0