ps. mobilen avstängd för dagen

nemen tjaaaaa
idag skare bli en vilo-hemma-plugg-dag tänkte jag
Syrran är ju hemma så tänkte att jag kankse kunde umgås med henne också.
+ att vi har NK-prov imorgon :( HJÄLP MIG! jag kan ingenting! och jag tror att det här provet är ganska viktigt för betyget också :S så jag MÅSTE typ få VG för då kanske jag kan få det i slutbetyget (A)?
+ att jag måste räkna matte :S :( shieeet! våran lärare sa att man skulle räkna 2 h i helgen! :O
nee.. NK:n känns viktigare just idag måste jag säga. men det blir nog lite Matte senare iallafall.

Syrran sitter och spelar GH nu, (hon  ville att jag skulle tillägga att hon är sjukt bra ;) ) .FY VAD JAG OCKSÅ VILL!! har inte spelat på hur länge som hälst!
men nae, idag äre plugg som gäller faktist. Inga kompisar, ingen mobil & ingen dator! Detta ska vara den enda gången jag är inne på datorn på hela dagen.
så, Ha en bra dag alla! ^^ hoppas ni får det roligare än mig
Puss,
Vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spelar hon på för svårighetsgrad, och vad spelar du på?

2008-05-18 @ 21:25:11
Postat av: Ida

åh jag vet hur det känns, har också varit tvungen att plugga på naturen :S

2008-05-18 @ 21:39:55
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: moa-stina

svar: Hon kör på medium/hard ;) jag kör på hard/expert :)

2008-05-19 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0