like old school

Okej, nu tänkte jag ta tag i skrivandet ^^
Tänkte berätta om hela gårdagen faktist ;P hihi.
lyssna nu ;)  :

Morgonen. Kl var 8 då jag steg upp för att ta en joggingtur
 :) SKITHÄRLIGT måste jag säga. Det var jättesoligt och ljummet i luften. fyy så skönt . men sprang inte nå långt men nog (A) .
 Sen gick jag ner till källaren för att ta några simtag i poolen =)
häärligt hääärligt. Simmade bara 100 m dock men jaja, det fick duga^^ för jag hade inte tid med mer. (åso duschade jag btw. )
  Efter simturen och duschen så gjorde jag mig i ordning för att fara på stan med Evelina Boija :):)
det var trevligtTrevligt och jag köpte skolavslutningskläder :D jag kommer vara färgglad men jag gillare :$

Mot kvällen så träffade jag Anna på kvantum för att köpa dricka ;) sen satte vi oss en snabbis i en lekpark och tapade oss xD
 sen begav vi oss mot falkan för att träffa folk ur gamla klassen ( 9B ) =) fyfan, jag saknar dem faktist ibland :$
Hela kvällen var gryyyymt kul! :) har aldrig varit på nån roligare fest tror jag :] 
Vi gjorde upp en eld, spelade (lite)brännboll, umgicks, tjollrade på ^^  & hade jättetrevligt  . vid 1 -tiden for vi in till stan och käkade :P *mums mums*
orkar inte skriva nå mer, men en sak till vill jag säga:
TACK för kvällen, det här måste vi göra om :)!

här är några.. * host *..nyktra bilder ;) XD

((ps. det var inte bara folk från klassen.. "some other people showed-up" , som tex Amanda, Hodja,  & Janne!? -ur min nuvarande klass ;)  hahaha ))


Jag sov hos anna senare på kvällen :) like old times :)
love you hun♥. bästvännen 4-EVVAHHHHHHHHH

nu var jag klar. En riktigt intressant dag RIGHT!? ;D

Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

söt klänning:)

2008-05-25 @ 13:37:25
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: Per, you know

de där MÅÅÅSTE vi göra om! :O

2008-05-25 @ 21:48:48
Postat av: reb!

TA TAG I SKRIVANDET DÅ STINA

2008-05-26 @ 16:24:46
Postat av: emelie

Rå söt klänning :)!

2008-05-27 @ 16:25:00
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0