Hej Hopp :)

Oj oj oj, nu har jag varit riktig dålig på att uppdatera bloggen, så jag tänkte göra ett riktigt lååångt inlägg och skriva om allt som hänt dessa dagar :}

börjar med
 Valborgs 30/4 :
Det började med att Isa och Rebb var sena så då fick jag och Anna stå och grilla själva, fast helt själva var vi inte för pappa hade grtundkurs + halvavancerad kurs i Grillning med mig och anna :$ lite pinsamt, men anna vet hurmin pappa är så det är ok ;) Sen då Isa & rebb kom så åt vi: fläskfillè, kroketter och sallad :P *mumms*
Vid nie-tiden for vi ut och cyklade och träffade folk och var vid Landskyrkans majbrasa ^^
Jag träffade bl.a. Lollo, Marre, Per, Anna F, Fredrik och Adam :) hahha fyfan vilken härlig kille Adam var, men vi mobbade varandra för det mesta mesta även fast vi aldrig träffats förr ;P
Aja, vid halv 4 tiden somnade jag och Rebb och Isa sov hos mig^^
 Jag hade jättetrevligt hela valborgs :) Tack till alla !!



Torsdag 1/4 :
Igår var det SUPERSUPERVÄDER + att jag var med Ida och Olle hela dagen :) det var jättemysigt.
vad skulle jag göra utan er två? :]

"det finns många killar,
men bara en Olle Carlsson :]"
puss på er två ♥



Fredag 2/4 , (idag) :
Idag har jag varit på stan med Isa, Rebb och Anna och  kollade på avslutningskläder :) hittade inget men köpte en jättefin bh =)
Skulle kanske på en fest ikväll men det blev inte.. fick ingen sjuts dit..
så istället blire att fara på bowlingkompaniet med Anna F, Fredrik, Felle och Adam :) Det ska bli roligt :D


nu har jag uppdaterat :} , HA EN BRA KVÄLL :D

Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

jätteroligt och jättemysigt att vara med er två!

2008-05-02 @ 19:12:40
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: ,

åh olle verkar vara en sån där trevlig kul typ.
ha det trevligt!

2008-05-20 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0