du är giftig

Tjo, idag hade vi NK-prov. pluggade jävel igår, men som alltid är frågorna typ SÄRA på proven ..så provet gick väl sådär. men om jag inte får G blir jag fan arg! då är det fan bevisat att det inte tjänar något till att plugga!

aja, resten av dagen har varit hyfsat bra. blev lite nedstämd av en sak, ganska fånigt egentligen men jag kan inte hjälpa det.. det bara blir så..

har lyssnat på Giftigt i dag , vilket fick mig på mkt bättre humör men fick mig att sakna GREKLAND & ANNAENMARK♥ till max

*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
  A, okej, då var det dags igen
Mange Schmidt fortfarande glassig men
Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow
Men det är samma gamla kille med ett härligt flow
Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt
När jag levererar på ett myndigt sätt
O jag vill ha dig på ett syndigt sätt
Så det blir gyllene tider när vi två blir ett (woo)
A du vet vad jag talar om
O om du inte vet, vet du när jag talar om det (oo-ey)
Hur mycket jag än skalar av det
Spelar ingen roll, radion skvalar av det (haha)
Skyldig stålar, o jag betalar av det
Jag behöver inte ens det där förlagsavtalet
Det rycks, och det slits och det skriks i mitt öra
Försöker lyssna (huh), men jag kan bara höra
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
  Öppna fönstren o släpp in luften
Om du sitter i en segelbåt öppna ruffen
Om du sitter i en cabbad bil, öppna upp den
Tänk på gussen, försiktigt i guppen
A, du vet vad det handlar om
Den här skiten är inget jag förhandlar om
Girigt folk, jag förbannar dem
Hos Hin Håle, där hamnar dem (woo)
O det är så vi gör det här i Stockholm
Två låtar på en dag, det är bråttom (oo-ey)
Försöker träna varje dag för min kroppsform
Om jag lyckas (nja), det drar vi lott om (haha)
A, visst det är så vi gör va
Dygnet runt om vi kan beröra
O vi lär hålla på tills vi dör, ja
Men till dess så är allt ni hör, bah
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
[Petter]
  Japp, det här är Petter från Södermalm
Hänger norrut ibland, men är samma man
Fortfarande hövding över samma stam
Fortfarande chef över bajenland
O jag, tar det lugnt
O jag, rullar upp i en bil som hörs för jag pumpar tungt (woo)
Japp, jag glider upp utan några problem
Vägrar o bromsa, vrider upp mitt system (oo-ey)
Tinnitusskadad från livet på scen
En beat, en mick o en flaska kapten (haha)
För jag är fortfarande han som styr hela Kocksgatan
Fortfarande ärlig o precis lika rakt fram
Livet är som vanligt, ingen skillnad på
Varken nu eller då
Vi ba stilar så
Vi tar dig upp till en ny nivå
Det här är Petter, Mange Schmidt som du lyssnar på
Vi bah
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
*Visslar*
  Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah
*Visslar*
När du rullar i din custom made, med din tjej, press play o ni är fast med mig
Ni bah
*Visslar*
  A jag kommer ifrån Odenplan
Men jag är inte ensam, jag har hela klanen med mig

grekland -07
Bästa vän ♥
jag tror du aldrig kan förstå hur mkt jag saknar dig & det vi hade. Du var mitt allt. DU var den som fick mig le och skratta i mängder -varje dag. Det finns ingen som kan ta din plats.
Jag finns alltid om du behöver mig, glömm aldrig att jag älskar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dej fprtfarande av hela mitt hjärta, men jag vet ändå att det aldrig kommer bli som förr. Men jag finns ändå alltid här, det ska du veta

2008-05-20 @ 07:47:17
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0