Bloggen tar sommarlov

Börjar med att säga att jag gjort ny header. Jag vet att de är värsta pooosar bilderna, men ja, jag ville testa något annat än le som jag alltid gör på kort (A). Headern är inte perfekt, det vet jag. den skulle behövas arbetas mer på men.. jag orkar inte :$ det får bli some-other-day


Skolavslutning & "skolavslutningskväll" igår ;)
jättetrevligt :) men kommer sakna många ur klassen under sommaren. men kommer väl träffa er lite då&då hoppas jag :]
 tack för detta året

idag har jag mått typ skit..
men som tur var har min syster Kajsa varit snäll och tagit hand om mig hela dagen även fast hon egentligen behövde plugga.. :$ tack, jag Älskar dig
!♥




imorgon ska jag och Ida ha photoshoot ;D HIHihi, i bondstan, för Ida hade nån photoshop idé (ovanligt? ;P) som hon ville testa. men jag hjälper självklart till :] det är ju roligt + att jag får ju umgås med Ida-gummsegummsan!

imorgon kl. 22.00 far jag med bussen till Stockholm :)
bussresan tar 10 h så det är bara att sms:a eller slå en pling när ni vill och hur mkt ni vill ^^  jag pratar gärna en stund eller två :$ jag blir borta i 9 dar. så jag kommer hem den 14 kl 4 på morgonen och då ska jag på bums till byske för att spela "byske beach", och sen sova över i stuga till söndag och hjälpa till att plocka bort alla nät osv.
image400

jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera se senaste typ 2 veckorna :S men jag känner inte för att skriva särskillt mkt. jag tror jag behöver en paus ifrån bloggen & även datorn.
så till sist vill jag bara säga att min blogg tar sommarlov ^^
men jag kanske lägger in någon bild lite dåochdå, men vi får väl se :P




kom gärna och vinka mig hejdå imorgon om ni har lite att göra :*
image401
Ha en jättebra sommar nu allihopa


kram puss kyss & smek
Vi ses♥!




Kommentarer
Postat av: Ida

haha jaa..vi får se vad det blir av de där bilderna :) saknar dig redan!!! puss

2008-06-05 @ 23:08:40
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: ronnie

Hoppas du hade kul i sthlm (fast det vet jag juh redan att du hade) och passar på att tacka för helgen som vart riiiiktigt kul var det. Hmmm, vet inte vad mer jag ska skriva =p men du tyckte juh att jag skulle lägga in fler kommentarer... De tfår väl bli först ha en trevlig kväll...



/Ronnie

2008-06-15 @ 20:42:20
Postat av: steevie ;DD

posarheadern =DD

lika bra:)!

2008-06-16 @ 02:23:30
URL: http://bamhedshat.blogg.se/
Postat av: ronnie

nåt måste du lägga in... Vet itne annars vad jag ska skriva för kommentar... =P Du som ville ha kommentarer... 0_o



den som lever får se och den som vågar vinner...

2008-06-17 @ 01:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0