bejbuu

oj, nu vare längesen jag skrev igen :S ... Opps :$

igår blev jag äntligen klar med målningen som jag hjälpte Fredrik Wikström med =)
15 timmars arbete men jag tjänade 1050kr så jag är riktigt nöjd :]

igår kväll umigcks jag med Lollo :) det var myspys, fast jag höll helatiden på att somna men (A)
och idag var dem meningen att vi skulle fara in till stan och köpa glass och sätta oss vid älven och snacka och sola osv, men jag vaknade upp och kände att jag hade blåskatarr ...!! FAN VA LÄGLIGT!? just när jag ska söder ut imorgon, med familjen för att sola, bada, shoppa & fara på Hasseludden(Spa)
men men, jag går på pensilin nu så jag hoppas det ska gå över hyfsat fort.

vi far imorgon senare mot kvällen, jag skulle gissa vid 22tiden men jag ska ändå börja småpacka redan nu :P är SÅÅÅ PEPPAD :) ! (förutom att blåskatarren drar ner på peppen lite men) 

imorgon skriver jag mer om hur resan söder ut kommer se ut :)

grekland 07
btw, så saknar jag min bejbuu otroligt mkt! jag har knappt spenderat någon tid med dig i sommar. men du ska veta att Jag finns för dig alltid! Så länge vi lever ska vi dela både skratt & gråt tillsammans. You know you always can call me ♥Puss Älskling




Vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0