barn älskar bröllopp frånochmed nu.

dålig uppdatering på senaste :S
men aja, här är en kort sammanfattning på helgen iallafall

Helgen var
bra :) .
I fredags drog jag till finnträsk, med Lollo till hennes stuga där :) och jag, hon, Cicilia & Signe var barnvakt på brölloppet dan därpå (Lördagen) 30 ungar -hur kan det ha gått? ;)
ett faktum: Barn är jobbiga.
, i början tänkte jag " vi har tagit oss flera liter vatten över huvudet!" men det visade sig faktist att barnen var riktigt lättskötta & snälla ändå :] dem var så gulliga och det var så kul att se dem ha roligt :) dem började faktist tycka om oss riktigt mycket :$
J
ag och lollo var jättesnälla när vi satt baki sjynket på fiskedammen. vi hängde-på en massa ' ' fina' ' saker istället för godis xD hahaha och under kvällen hittade lollo sig en loverboy dessutom ;) AHhahah
Jag hade faktist jättekul igår =) och det tror jag alla hade. vi fick en massa beröm av både barn, kökspersonal & föräldrar. (A)
+ 500
spän var ju RÅÅÅÅVÄRT! ;D tack tack Joel & Magdalena (de var dem som gifte sig btw. det är en släkting till lollo)

här är en massa bilder från helgen :):)
btw, observera min nya bikini ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0