rapport från öregrund

Nu brara några ord här ifrån Öregrund :)
det är jättefint här. inga bilder kan visa hur fint det är, man måste se det med egna ögon :]
och vet ni va?: JAG HAR FÅTT FÄRG :) äntligen!! (A) hahaha
att ha lite småont i kroppen av att man har legat ute hela dagen - det hör sommarn till =) då känns det att det är sommar lixom :P
btw så skriver jag från papis nya arbetsdator. den är råhärlig ^^ har nästan tänkt tjuva den.  anna - du skulle älska tangentbordet ;) hahah

ha det nu så bra, jag ska gå och sminka mig, vi ska ju ut och äta ;P
puss
Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Annaaaaaaaaaa

HAHAh skulle jag=]? jag äslakr dig iaf det är en sak som är klar:)

2008-07-30 @ 22:34:34
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: ronnie

Låter som en bra semester det där =)

2008-07-31 @ 15:40:38
Postat av: Lollo

hoppas du har haft kul <3

sen så det jag skrev på min blogg var inte menat till dig, bara så du vet :)

2008-08-03 @ 17:59:52
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0