en vecka

nu har det gått en vecka i skolan...
och..jaa det funkar väll ;S .. roligt att träffa alla igen iallafall :)
få se nu vad jag akn berätta om veckan som varit...

jo, i onsdags så var jag, anna, camilla och amanda i klutmarksbacken :D!
det var ASHÄRLIGT :]! snowboard är livet :P

och i torsdags var det träning igen :) vi fick spela med några ur b-laget så det blev en lite annorlunda träning men kul iallfall :)

och igår, fredag, var jag med Emmsan :*
det var roligt och framförallt mysigt :]
först satt vi på Cofféin i 2 h och pratade och drack KaffelatteVanilj. Sen kom hon hem till mig efter maten.
då satt vi och pratade Ännu mer! från kl typ 18.30 - 22.30 ;)!! det var skitmysigt, med Emma kan man prata om precis allt :) sen spelade vi GH till kl 00.30 då hon fick hämtning .

och idag. Idag blir det att stå i garderoben på Parken :P.
kanske inte låter så kul, men vi får chansen att träffa kändisar och äta god mat och träffa en massa folk så jag tycker det är rätt skojj :

okej men..
Vi ses ♥ !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snowboard! :D
Jag blev med en i mängden (A)

2008-01-12 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0