nagelbitare

Har tömt ett helt rum på möbler och småkraffs ikväll. efter det så ekade det i rummet ;P
jättehärligt var det att sitta där och spela gitarr och sjunga = råmysigt :]
jag skulle egentligen läsa min bok, som ska vara utläst och recenssionen ska vara klar på torsdag, men jag har inte hunnit med det ;S. Ska vell lägga mig coh läsa nu ;)
Åså hade jag tänkt simma 500 m men det blev icket för jag blev lite vitskeplig & jag kom på att jag inte hade tid.
  Min syster Kajsa ringde just när jag gick ner i källaren och hon ringde bara för att hon hade kommit och tänka på en dröm som hon drömde förra veckan.
drömmen handlade om att jag drunknade och det var hennes fel, för hon räddade mig inte. och Ni som har min msn har kanske sett att jag har skrivit på min undertext: " Jag drunknar- rädda mig.." så det var därför Kajsa kom och tänka på drömmen. Jag förklarade för henne att jag inte menade bokstavligt och Kajsa sa att det viste hon, men hon sa att drömmar ändå är ett tecken, en slags signal. Så innan vi la på luren sa Kajsa: " Ha det bra gumman, drunkna inte"
och sen, en timma senare kom jag på att jag kasnke skulle ta mig en simmtur, men när mamma sa: " okej, men jag orkar inte vänta på dig, jag går upp. Drunkna inte"  då kom jag på det Kajsa ringt och berättat och det jag hade skrivit på msn idag...


ruggigt, vilket sammanträffande alltihop..
kanske var det inte meningen att jag skulle simma idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0