lite smått och gott

Idag gick jag till ungdomsmottagningen ..
hade gruvat mig lite och när jag väl tog mig dit (tack till emma som kunde följa) så var kölapparna slut!, så jag får väll ringa och boka tid istället. Känns drygt men ,måste göras, orkar inte dethär längre.
Har hört att p-piller kan hjälpa, kanske ska börja med det då ;S även fast jag inte har pojkvän  xP

Ikväll har jag varit riktigt duktig ^^
jag har gjort fysiken hela kvällen. Jag är inte klar än men resten gör jag imorgon efter skolan ;P Ida har lovat att hjälpa mig :]

Igår var vi i Norsjö och hade cup :)
det gick hyfsat bra :):) Kom 2:a
Vi utklassade Norsjö-93 (2-0)
Vi förlorade mot Norsjö-92 (0-2)
Vi vann mot Vännes (2-0)
& vi vann ett sett var mot Skellefteå-93 (1-1)

Imorgon har vi sovmorgon ^^
HÄRLIGT VÄRRE eftersom jag inte sovit merän 4 h per natt i helgen ;S xD
Blir 7 h ikväll :) och en dusch imorgonbitti

För övrigt så vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR MIN BIGSYS (L)
image50
^^ kyssar&kramar på henne :*

Vi ses ♥!

sweet dreams


" Sov gott & dröm om mig "


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas att det går bra för dig gumman.
Du vet att jag tycker om dig :*

2008-02-26 @ 14:21:31
URL: http://buymeaticket.blogg.se
Postat av: Anna-Kajsa

*Hihi* Älskar dig med sötis!
Du är finast av dem alla ;)

2008-02-26 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0