bästitest- NOT

JÄVLAR vilken duktig flicka jag ska vara idag :O!
jag ska skippa volleybollen för att plugga :O! Hoppas bara jag verkligen pluggar den här gången för annars var det inge värt att jag skippade volleyn :S
  Så, ni kanske undrar vad som är orsaken till att jag för första gången någonsin stannar hemma ifrån volleybollen & för att plugga dessutom?!
, jo, det är för att jag har kommit på att jag är jävligt besviken på mig själv!
Jag har blivit så grymt usel i skolan.
Jag gör aldrig läxorna, jag pluggar inte inför prov längre och jag har till och med slutat jobba på lektionerna! Jag sitter oftast och bara pratar, om inte det så lyssnar jag på musik, nästan somnar eller bara tänker. Ja, jag tänker jävligt mkt, men inte ett skit på skolan. Jag har typ slutat bry mig och det skrämmer mig som FAN!
  Jag pratade med Anna i telen igår och både hon och jag sa till mig att SKÄRP DIG STINA! jag vet att jag kan bättre ifall jag vill, men som sagt, jag har typ slutat bry mig. Har för låga krav på mig själv nu...
Folk på skolan tror ju fan jag är dum i huvudet, jag har ju typ framstått som det för jag inte orkar.. personer säger lite dåochdå "Stina, jag som trodde du var smart!?;O"
            ja..., jag är jävligt besviken på mig själv, det är en sak som är säker iallafall..


men jag fick tillbaka nationella provet i matte A idag ...
blev faktist ganska nöjd :} .
Jag fick 40 p, varav 10 vg poäng + att jag fick 2 ¤ (mvg-solar) . 
jag fick VG =) 
men jag tror jag skulle kunna ha gjort bättre,
eller jag VET att jag skulle kunna gjort bättre.
Om jag inte haft tankarna på annat & kanske pluggat, iallfall lite,
 iallfall kollat igenom det, kvällen före
skulle jag nog fått bättre

men men, skit i det, bara att fortsätta kämpa^^.. jag har massor att göra ikväll, tur att jag har sovmorgon imorgon..
tror tillochmed jag ska fara på den andra adndra halvan av klassens dataanvändningslektion för att jobba, eller bara chilla, ganska mysigt äre faktist :]



Btw, tänkte även skriva att "bleeding love" spelas överallt där jag är!
(JÄMT!) när jag åker bil, på skolan((hörde den två ggr idag då jag var vid mitt skåp i caltwalken (stora korridoren på Balderskolan) )), och tillochmed när jag gick och hämtade min cykel utanför gymmet idag hörde jag att den började spelas genom det öppna fönstret.
Jag älskar låten men jag blir typ galen.
 tillochmed Kajsa har sagt att hon tänker på mig när hon hör den låten
,typ creepy

aja, puss. vi hörs, vi syns ♥


Kommentarer
Postat av: anna(=

VG var ju bra älskling:)

2008-02-07 @ 22:49:58
URL: http://annaenmark.blogg.se
Postat av: ida

Vi tror inte att du är korkad gumman ;)
och VG är bra! :)
puss

2008-02-08 @ 16:38:00
Postat av: Amanda

Men VG är ju bra ju? :O

2008-02-08 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0