I don't want to die without any scares. Come on, Hit me before I lose my nerves


tjaaa, jag vet DÅLIG UPPDATRERING STINA! men ja.. idag har jag ingen giltig ursäkt tyvärr :S idag har jag bara varit otroligt lat ;)
Fast ändå rätt hurtig, jag for på träning ikväll ;);) hahah typ en månad sen sist ! Kände mig rätt i form ändå.. lite småsaker jag glömmer bara, men som ronnie sa: "Ibland kan man vila sig i form också" :)
jag är typ smått förvånad att jag inte lyckades bygga på en amerikankagge utan träning, antar att sjunga ger rätt bra träning också ;)
I morse dömde vi volley 2000 matcher också ;P typ kul.. fast FAN för att behöva stiga upp tidigt IGEN! :S men efter så for jag hem och sov och sen kom anna vid 4-tiden och vi snackade mest helatiden :) och jag blev glad av att höra att anna faktist själv känner att hon kan säga att hon vet att hon alltid kommer ha mig :] hihi , småsaker kan göra en riktigt glad :]

Aja, vet inte riktigt what mer to say about today
Jag tror jag ska ta och ringa lollo lite senare ^^ hon ringde förut idag och det lät som om hon ville prata en stund :) så då blir det talking talking on the phone med henne ikväll =)


btw, jag säger inte dethär ofta men
, snälla ta mig? (
A)

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0