to se if I can catch a dream.

(bjuder på halvgulliga jag som brunett ;););) från december 2007 , typ precis ett år sen xD )

(btw, GE MIG ZOO IGEN!!!)

Oj oj oj, kanppt nån uppdatering idag :S
jag har inte haft tid som vanligt :/
men jag uppdaterade ovanligt mycket igår så ni får gotta er med det istället ^^
Idag sjöng vi i Burträsk.. hmm.. ja, asså vet inte, det gick inte toppen idag. menh det kan bero på att man helatiden störde sig på undomarna som satt längst fram. Dem satt och pekade, skrattade, viskade osv! Fan va oförskämt! Fan, om vi hade suttit och kollat på dem (för dme sjöng före oss) så hade vi visat respekt och suttit tysta och klappat händerna! (även fast dem typ sjöng falskt lite härådär) men vi är iallafall väluppfostade! :O HAHhaa okej, nu lät jag som en mormor, men helt seriöst, det är jobbigt när vi faktist jobbar skithårt för dethär.. det är inte bara en dans på rosor ^^ men jag gillar det ändå.

Just nu försöker jag plugga lite Psykologi ;) he he he he..
"primärgruppen", "sekundärgruppen", "psykologisk massa", "rollkonflikter", "det auktoritära ledaren" bla bla bla bla BLAA... osv osv , aja det härprovet får gå som det går, jag orkar inte skolan ett skit mer! helt allavrligt, jag funderar tom att skolka typ sista veckan.. nästan iallafall.. jag är så less sååå LESS!
Aja, nog whinande ;P HAHahha

Imorgon är det LÅÅNGSOVMORGONEN igen! :D:D luuuve it :)
tror att jag typ ändå  ska vakna vanlig tid och istället ta en låångdusch imorgon bitti :]
ja.. eller så kan jag stanna uppe och msn:a med roligt folk ett tag till och sen sova ut och bara ta en snabbdusch.. hmm vi får väl se hur det artar sig =)=)
  Btw, så är röstningen om Lucia 2008 avslutad nu så nu är det bara resultatet vi väntar på, vilket jag får veta typ den 11 men ni får veta den 13 i Norra Västerbottens morgontidning ;)
jag tror inte jag blir lucia :( jag kommer ju bli ledsen såklart, och besviken, men äh, jag trivs rätt bra som tärna också =) och jag har fått lära känna så många fina människor och fått uppleva en massa så , jag har ju som egentligen redan vunnit =).. fast ändå... titeln som Lucia... det är ju inget man vill gå miste om ..  (A) Ähh aja , vi får väl än en gång se hur det artar sig ^^ tack för alla som har röstat på mig iallafall!=) ni är guld värda .

nu ropar mami om fika :) MUMS!
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: martajnah

100 spänn på att den där blonda tjejen som ser lusseaktig vinner. röstningen är lätt bullshit ändå kom vi fram till när jag va med.. å det lär den va =D vem gillar lionsgubbarna mest? den personen kommer vinna, det är ett som är säkert!

2008-12-09 @ 09:20:27
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0