ankoplanko

jahappså.. what to say about today
har varit typ nere hela dagen... men sånt ska man bara skita i för jag kan fås glad ganska lätt :) iallfall för stunden ^^
annat om dagen.. jo.. jag var på stan från kl kvart över tre till kvart över sex för att jag inte orkade cykla hem mellan skolan och lucian (A) laata jag,men det avr värt det också för jag köpte mami&papis julklapp :D
ja.. justeja..när jag avr på stan och snackade med syrran i telefon så dök Elias&Oscar upp mitt framför mig med en kamera riktad mot mig och ville att ajg skulle säga några ord till filmkameran och deras videoupdate ;) haha
guuud så söt jag kommer se ut på den filmen asså ^^ he.. he.. he

föresten.. jag måste nästan börja fråga.. kan man få ett beroende av nagellacks-lukt?
jag börjar typ bli orolig :S haha Ähh  tror npg ändå inet det kan vara så farligt ^^

just nu borde jag antingen plugga eller sova.. men jag sitter vi msn istället (!?)
dååååligt dååligt stina ..
jag ska upp vi halv 6 tiden imorgon :S lucia.. again.. ni är säkert trötta på att höra det, men haha typ detenda jag ahr tid med nuförtiden ;S
det blir sängen vi typ kl 23 senast!


tur att Anko finns ♥ du får mig riktigt glad =)

Nu borde pluggandet tas tag i :S
vi syns♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0