skip my dreams.

Idag var vi i Bureå och sjöng :):) gick väldigt bra :) Vi börjar som bli som en liten familj vi luciafolket :] mysigt måjasäga :] (btw, SKITGOO mat på Aurum idag! lax ! mumsfillibabba :P )
Jaja, förutom lucian så har detta varit världens sämsta dag! HELT SERIÖST! jag har varit ledsen och irriterad hela dagen :(:(:( vilket inte är likt mig:S och matteprovet..............  nae.. jag blir fan arg på dem som säger att det gick dåligt dådem kanske får typ g/vg...  jag förväntar mig ett stort jävla fett IG och världens besviknaste blick ifrån SLIL (våran mattelärare). nae är fan less på allt som har med skolan att göra nu.

aja, upp med hakan nu stina ^^
jag har nyss suttit och sniffat lite nagellack för jag fick konstigt nog världens sug efter garagelukt.. (!?) :S men nagelleck fick duga (A)
NYHET: jag och emelie funderar på att börja dansa i någon dansgrupp efter jul  =) så KUL det skulle vara! =)=) hoppas tiden räcker till (A)


btw, jag får slut gratis sms imorgon.. så det är bara att ge upp dedär med att sms:a till mig, jag svarar endast om det är något livsviktigt ;) haha

ps, kläderna, "hitten", från i tisdags blir det imorrn me :] mysigare än någonsin,Luuve it!


jag.. du.. vi.... åh gud..
i natt drömde jag
,något jag verkligen inte vill drömma.
som jag inte får drömma..
eller som jag inte vill låta mig drömma.
jag väckte mig ur min egen dröm,
för jag helt plötsligt kom på att det var en dröm..
jag kunde inte låta mig fortsätta..
otroligt att man har sån stor kontroll på sin kropp ändå..



Nu väntar kinesiskan och engelskareplikerna , sen SÄNGEN! (A)
nå mer och säga om dagen eller livet elle nått?... nja inte för tillfället :)
vi ses♥!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0