make the rules as I go.

Förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen men ni förstår nog varför. Upptagen kallas det ^^
Jag for till anton och åkte skoter torsdag till fredag :):) skitkul!  fast jag tycker bättre om att åka baki han när han kör typ 100 km/h än när jag kör själv typ 20 km/h  (A)  och jag måste säga att jag är pro på att falla av skotern, men det är faktist grymt kul:) tyvärr inga bilder från skotertrippen eftersom snäll som jag är lånade jag ut min lilla digitalkamera till anna och isa eftersom den är vattentät och dem skulle och bada i övik.

Sen igårkväll började mitt jobb på Nocks =)
Började kl 21.00 och började inte dra mig hemmåt förrän vid kl 02.30 , så jag hoppas timmpenningen och Ob-tillägget är feta  ;)
Otroligt varmt och stressigt blev det där i kapprummet, men rätt kul också, eller asså.. inte så pjåkigt iallafall =) det är ett poppis ställe måjasäga för det var 250 pers där inne + folk som stod i kö utanför ;) så mkt kappor och jackor blev det, och många raggningsrepliker fick man höra av en massa fulla 22+ åringar ;P inte så farligt, ingen var iallafall äcklig som tur va ^^
Ikväll ska jag dit och jobba igen :P ikväll ska det typ vara Ebba Grön kväll och dem har sålt ut 250 biljetter. Det ska nog bli great tror jag. men det blir då att ta med sig en vattenflaska vilket jag glömde igår xD
Klädde mig lite rockigt igår (svartabyxor + svart linne med "Blondie" på) eftersom det var rock-kväll och Territory spelade live. Ikväll.. får vi se vad jag hittar på för klädsel:) svarta jeans är då ett självklart val, sen kanske ett linne och sjal, åså får jag be till gud att det inte blir lika varmt som igår.

Nu råkade jag snegla lite på min aladdin ask jag har i rummet... har inte ätit frukost än.. men vafan.. choklad är mums :P (även fast jag faktist inte brukar tycka om choklad på morgonen) men blev sugen nu.













There are some things I can't control.
Damn it! I wish I were God sometimes.


vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0