två dagar innan jul


Puhh!! nu är äntligen alla julklappar köpta :) eller typ.. jag har till Peter kvar och jag vet exakt vad jag ska köpa och exakt hur mycket den kostar.. men.. JAG ÄR PANK! tro det eller ej, men alla mina 600 på kontot, mina 500 i julklappspengar och de 800 kr jag fick på lucian är PUTS VECK! :(:( fyfan! jag har köpt tre trosor, två tights och en mascara till mig, och det blir väl på..500 okej.. men resten då!? :O bara till julklappar
Annas julklapp blev den dyraste och då har jag tom inte ens köpt tröjan jag ska rita på åt henne.. för hon testade 38:an jag hade hemma och den ville hon inte ha.. så hon skulle hitta en själv som jag sen skulle köpa av henne.. men  vatusan! JAG HAR JU INGA PENGAR! :(+ att jag tom är skyldig henne 40 spän för en annan julklapp)
Tur att jag har fått jobb på rockcaféet Nocks både den 25:e & 26:e.. fast.. jag fick förresten ett sms ganska nyligen om att det var den 26:e och 27:e jag skulle jobba.. men i telefonen sa vi 25-26.. va tusan.. nu måste jag ta reda på detdär.. jag vill ju verkligen att det skulle vara den 25 och 26 för då kasnke jag kunde fara och åka skoter i helgen, aja vi får väl se hure blir detdär^^

blä mitt huvud känns som sprängämne, men ananrs mår jag finnemang idag! :D min sjuka är nästan som bortblåst=)=) men jag ska äta pencilin i två dagar till men jaja :P
Ikväll blire nog bak i fulla rullar :)
Lussebullar och lakriskola MUMS! :P
om någon känner sig extra ensam ikväll så kan den ju alltid ringa och prata en stund eller två :)
ni har ju mitt nummer,ni vet var jag finns :)
vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: anna

gumman jag kan betala tshirten själv!=d bara du ritar på den=]<3

2008-12-22 @ 20:04:00
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: emelie

Du jag vet precis hure känns :( julstressen får mitt huvud att vilja sprängas också!



Men btw så tkr jag att du ska kolla på min blogg och hjälpa mej välja glasögon :D

2008-12-22 @ 21:25:30
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/
Postat av: emelie

Nämen du hade ju redan hunnit titta ser jag :]

Det lutar faktikst mt nr 1 :) 4:an gillar jag också skarpt meen aah vi får se (A)

2008-12-22 @ 21:27:31
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0