take my hand and walk with me.

Urshh så tråkig jag är .. jag har så lite att skriva om nuförtiden känns det som :S inget intressant att säga, typ bara vad jag gjort den dagen :S men aja, för er som är någolunda intresserade kommer nu några rader om morgonen
kom just ut ur en riktigt varm dusch :)härligt ^^
idag ska jag fara och sjunga på tre ställen :) jag ska vara lucia på nån av ställerna men tyvärr inte på S:t Olovskyrkan som är kl .. hmm.. nån tid iallafall (A) säkert typ vi 4 tiden eller nå :) står säkert i tidningen om ni är intresserade av att komma och kolla =)

Föresten så drömde jag en jättehämsk dröm i natt :(
fast det enda jag komemr ihåg var att jag blev avskuren halsen och ben osv. Men det var som huvudet som var det läskiga... för det satt som kvar uppe på axlarna.. Fast.. det gled som nästan av och man kunde lyfta på det.. fast det gjorde ont :S BLÄÄ det var vidrigt och då jag väcktes ur drömmen så blev jag så glad att jag levde och att det bara var en dröm så att jag började gråta :$ jag höll mig om halsen då jag väcktes och jag somnadeOm likadant

anyway
Nu ska det bli frukost och sen måste jag börja fixa frillan för jag ska träffa lussefolket kl 13 :)

men du,
vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0