lakritskola & knäck -time


Jadu,
Ikväll kom brorsan hem från hans lägenhet i Ume. Så mamma skulle stå för lussebullsbakandet och jag och brorsan för knäcken och lakritskolan..
ja, lussebullarna blev fantastiskt goda :D det andra..är en annan historia ;) jag och brorsan vet iallafall vad vi inte ska göra nästa jul ;P vi ska inte koka knäcken eller kolan för länge iallafall xD för idag fick vi lära oss att då blir dem stenhårda och får inte alls konsistensen av kola eller knäck utan mer som.. hård klubba(A) xD
ÄHH smaken var god iallafall och mycket skratt blev det minnsann =)=)
fast lite pinsamt att min brorsa kände sig tvungen att fråga vad jag gick för år på gymnasiet nu.. han var inte helt säker men när han vågade sig på en gissning så blev det iallafall rätt ;) haha det märks kanske att jag och han inte umågs speciellt mycket.

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och börjar inse att det bara är en dag innan det är julaftonsmorgon! :D
JIPPIE=)=)=)=)

lite mer msn, sen bort med smink å tjafs, sen sängen :)
Imorgon är hela dagen uppbokad av ett schema som mami gjort till alla, det är julpynt, julmatslagande osv osv ^^
hoppas jag får göra nått enkelt (A) antar att jag kommer få stå för salladen som vanligt ;P
Afrika -06
Jag och bro har alltid varit glupska så det klart vi ville stå för godisbakandet i år


vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0