fjärde advent


Fjärde advent blev en rikigt lyckad dag måjasäga :):)
först gick jag till stan och köpte en ny mascara ^^
sen gick jag vidare till Ida och vi vi gick på stubertos ut och fotade en massa i det fina vädret =)







vi fick riktigt fina bilder denna gång tkr jag :)

Sen gick vi och värmde oss inne hos ida och gjorde världens godaste kopp varm choklad gjord på choklad från chokladfbriken i stockholm :P:P "riktigt topnotch ;)"såattsäga . Och sen spelade vi gitarhero Rockband =)


det var längesen vi var med varandra gumman, det måste börja bli oftare :]. tack för dagen ♥

Vid halv 6-tiden så klädde jag granen med familjen :) alltid mysigt.
Och sen kom världens bästa anna och vi spelade två matcher till hundra och sen en avgörande till 10 ^^
sem satt vi bara och snackade om liet festminnen från sommaren och lite om hur det blir på nyårs , och där kom vi inte fram till nått vettigt :S Vi vet abra att vi ska spendera kvällen tillsammans:).., vi hoppas på att Båtvik blir av, men mer vet vi dock inte.

Tack för att du gjorde min kväll älskling♥

Nu väntar lite mer msn, sen SOVA :) ska på stan med stockholmsSyrran imrogon +äta gröt till frukost och baka lussebullar nån gång under dan :)
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: emelie

rå fina bilder :)

bara för att ni var på den mer soliga sidan av stan fick ni lite finare bilder än oss :(

2008-12-22 @ 09:27:12
Postat av: Ida

jättemysigt att få vara med dig, som du säger, vi måste vara med varandra oftare <3

2008-12-22 @ 11:26:47
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0