Dear Santa Claus



detdär var min önskelista :):)
jag önskar mig inte speciellt roliga saker.. men jag önskar mig nödvändiga saker det här året :)
det är rätt så dyra julklappar dock.. men mamma och pappa tyckte att alla lät nyttiga å bra =) så vad spelar priset för roll då? (A) hahah

Idag ska jag på stan och köpa julklappar och som tur är får jag 500 kr som julklappspengar av mamma så jag ska kunna ha råd :) tack mami!
Jag har laddat in två skivor med White Cristmas på min iPod så jag ska få riktig julkänsla medans jag går runt och shoppar :] rätt mysigt tänkte jag ^^
nu blir det dusch, frukost och sen drar jag :)
ha en bra dag alla =)
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad står det på den tredje önskningen :O

2008-12-07 @ 13:52:07
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0