dags för en förändring Moa-Stina.


Hmm... jag sitter och tänker på att en ny header kanske skulle sitta fint :)
Förlåt Marcus men jag blev som småsugen när jag såg att rebbsan hade gjort nått fint nytt , (A) jag behöver en förändring :]
Jag har lite faktist småidéer hur min nya kan se ut och jag tror att om jag funderar och kanske planerar och tar nå fina nya vinterpics i helgen eller så, så kan jag nog få den klar till jul :]
Nån som är på att ta lite Pics? eller som ha nån bra idé å komma med? =)=)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

orkar inte skriva allt jag berättar sen:*

2008-12-17 @ 23:17:37
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLTID PÅ ATT TA BILDER / heheheheheh hemlis

2008-12-17 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0