another monday morning



Jätte fint och vintrigt väder ute idag med, typ ännu mer snö än igår tror jag minnsann.
det får inte gå till spillo minnsann, jag måste fram med kameran senare tror jag, egentligen skulle det ha behövts nu.. men jag ska på stan emd Maja och hon är ingen fotomänniska..

Ja.. kunde inte somna igår så bra, så är dödstrött nu
jag la mig i sängen ocgår natt och bara kände att.. ne.. jag kan inte somna jag känner mig inte ens trött, så jag satte mig vid msn igen och sen då jag försökte lite senare med att sova så.. ja, då blev det som varje natt.
Jag är stark då jag är med folk, men på kvällen då allt är tyst och ensamt så faller jag och allt som lämnas kvar är alla tankar och.. fan nae orkar inte ens berätta, ni fattar right?

hmm.. funderar på att aksnke käka gröt och sen duscha så atts tan inte blir så sent
vi ska ju baka lussebullat på eftermiddan:)

 vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0