Aniara har anlänt

Tjohoo!
nu tänker ni säkert: "Shiet vad hon är morgonpigg" men nej,tyvärr såär det inte ;)
Jag har faktist inte gått och lagt mig än ;P och eftersom jag knappt sov någonting natten till fredag så kan man säga att jag varit uppe i mer än 24 timmar.
Känner mig inte allt för trött dock men när jag lägger mig i sängen lär jag nog märka hur slut jag faktist är.
Nu är Maja, Olle och Hunden här!=) första mötet mellan katterna och hunden gick vel.. sådär:) Castro var ganska nyfiken fast höll sig på säkert avstånd, Lucia däremot stod flera meter ifrån och vågade knappt titta på Aniara.. men Lusse är ju så försiktig av sig, hon är ju vättskrämd för sotarn tillexempel och jag menar, han går ju kanppt in i huset :S Kommer bli svårt för min lillkisse att vänja sig tror jag.. men hon får helt enkelt försöka lära sig att möta sina rädslor den unga damen ^^

Nae, nu blire BUMS säng innan jag ska upp kl 8 för att ta pencilin igen..
Vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men lilla flicka. Du måste sova förstår du ;) <3

2008-12-20 @ 14:59:02
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0