when it comes to the end, you start to think about the beginning

Sista sommarlovsdagen idag.... asså, att börja skolan känns helt ok, det är bara vissa saker som känns jobbiga..         känslorna

jag längtar så mkt tillbaka till förra hösten..

men att träffa alla som jag knappt sett på hela sommaren känns toppenbra =) och att börja plugga känns inte heller så pjåkigt faktist ^^ helt otroligt att jag kan känna så.. men sikken tur jag har (A)

Idag har jag varit ute och sprungit, sett skönheten&odjuret -på engelska ;O , spelat volleyboll & sen bakat med världens-bästa-anna och haft myyyyskväll :]
som vanligt hade jag och anna problem då vi skulle baka -vi är kassa på att baka tillsammans ! hahaha
men slutresultatet denna gång blev faktist riktigt bra :D
 mini-kladdkakemuffins & cheescake *mmmmm*
love you hun ♥


nu måste jag skynda mig i säng
ska upp 06.30 imorgon , jag vill inte stressa


te1c , nej jag menar : TE2C  -here I come ;)

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anna

alltid fail när vi bakar. men vad gör det<3

2008-08-20 @ 08:02:50
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Så länge det är gott så har man inte misslyckats med bakning ;) Hoppas första skoldan går bra... Längtar som fan till innomhusträningarna. Kanske det blir mer kontinuerligt spel för oss herrar i år oxå!!! 0_o

2008-08-20 @ 08:44:11
Postat av: Ronnie

Vart är den nya headern då?! ;P

2008-08-21 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0