yesterday, all my trubles seem soo far away

shiet, idag har jag legat i sängen tills nu :$
jag vaknade vid 10 men sen har jag bara legat och slappat för att jag inte ha vetat vad jag ska göra annars. och inte har jag ätit nån frukost eller lunch än, det får bli snart (A)
aja, nu är jag uppe iallafall och ikväll ska jag umgås med camilla, vilket var väldans länge sen sist! tack för att du hörde av dig gumman :*

jamen igår då, det var kul :)
vi var på två fester och jag måste säga att folket var lite trevligare på den andra festen vi var på.
på den första festen var det en av killarna som tydligen trodde att jag var jävligt lättfotad eller nått, för när jag och lollo drog till den andra festen så sa han (vad vi har hört av dem andra som stannade kvar):
"Fan! Nu drog blondinen. Nu är min kväll förstörd"
-VA!?  trodde han att han skulle få omkull mig eller?
en liten upplysning här killen: Jag gör inte sånt med randoms!
förutom detdär så var kvällen bra :) jag hade trevligt och det var roligt att vi for till en lekpark för jag hade inte gungat gunga på hur länge som hälst :]
jag kom hem sent dock , men mami&papi sov redan då


      

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Jakob (svar)

Svar till Moa-Stina: Jo, det är klart man säger du till dom hur mycket pengar du har att röra dig med så anpassar dom ju, och även att du berättar vad du vill ha. Ofta säljs ju kameror i kit, alltså ingår ett kit-objektiv, men annars kan man köpa bara huset, och självvälja till objektiv, men då är det ju så olika vad man inriktar sig på för typ av fotografering, och vad vill vill med kameran/objektivet så att säga. Så det där är jättesvårt ifall man inte får mer detaljer kring ditt fotande, och hur mycket pengar du har att röra dig med. Hoppas jag var till nån hjälp! :) Lycka till! :D

2008-08-10 @ 01:29:57
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, kanske han menade att du var så grymt trevlig å snygg och när du drog "dog" festen(?) ;) klart så skulle då jag tolka det så.... Men sen har jag ett ego som tar upp ett halv universum oxå 0_o

2008-08-10 @ 15:51:23
Postat av: Lollo

Det var fint iaf :)

2008-08-10 @ 21:22:13
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det var fint iaf :)

2008-08-10 @ 21:22:50
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehhh.. jag vet att det var på DET sättet han menade, för han hade tydligen också sagt till en tjej som var där:

"men om jag får dig och den andra tjejen så kan kvällen kanske fixa sig igen"

!?!?!?!? :O ett äckel säger jag

2008-08-11 @ 12:32:02
Postat av: moa-Stina(svar)

ehhh.. jag vet att det var på DET sättet han menade, för han hade tydligen också sagt till en tjej som var där:

"men om jag får dig och den andra tjejen så kan kvällen kanske fixa sig igen"

!?!?!?!? :O ett äckel säger jag

2008-08-11 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0