long time, no see

oj oj
jag har varit upptagen två dagar i rak nu så jag har inte hunnit skriva nått :S
men nu ska jag berätta lite om i förrgår, igår & om idag :)

i Förrgår:
jag gjorde inte så mkt på dagen, jo justdeja, jag bakade en JÄTTEGOD chokladkaka :P:P MUMMA säger jag bara (A)
senare på kvällen for jag till Biostaden och träffade Olle för vi skulle se Batman =) det var skitmysigt att umgås själv med Olle,det var ett bra tag sen jag träffade honom :$ du kan alltid få mig att skratta
jag måste lägga in den kvällens outfit
, jag tyckte den var rätt söt :$


igår:
så var jag med Anna hela dagen faktist :):) fast mot kvällen så var vi även med Isabelle, Rebb & Cheung :) 
det var grymt längesen jag såg Anna och jag fick värsta fina sakerna av henne eftersom hon har varit utomlands  :] Tack tack tack bejbuu <3 nu behöver jag ingen fördelsedagspresent av dig =)

idag:
av att se ALLT anna hade shoppat i Prag & i Sthlm osv så blev jag riktigt taggad på att shoppa lite själv så jag ska på stan med Anna F idag för att kolla jeans, linnen, tjocktröjor, vantar halsduk & mössa ^^ hihi

men nu måste jag börja göra mig klar och äte frukost osv, anna f kommer till stan om en halvtimma typ så

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va med mig någon dag? :)

2008-08-12 @ 22:31:21
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: ogge

snygga kläder!

2008-08-17 @ 15:30:07
URL: http://paradisoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0