"järngänget" som mamma kallar oss

Jag har lovat att skriva en massa i helgen ... så här kommer det :)
igår blev jag överraskad -IGEN =D=D men nu var det av Anna, Camilla & Eve <3 :) det var riktigt mys mys! vi for in till stan vid 6-tiden och dem sa åt mig att jag fick välja bio och restaurang =).  Först var det resturang-val och det blev lilla kina :P *mums mums* och sedan vart biovalet "Get Smart" :) den filmen var grymt rolig och jag&anna blev lite smått övertrötta sådär i mitten av filmen så vi fick värsta skrattanfallet så jag tror att dem som satt bredvid ville ta dö på oss (A) hahah men men, "Get smart" är en film jag rekommenderar. Efter den lila stadsturen så for vi hem till Anna och pratade och somnade till "Det levande slottet" (på svenska!? ;O haha omg ) första gången jag hörde rösterna på svenska typ.. jag föredrar filmen på orginalspråket Japanska istället ^^
Jag fick fin fina presenter av camilla & eve också, thanks
och TACK för igårkväll! ni vet att jag älskar överraskningar och tack ALLA för allt ni gjort för mig denna födelsedag , jag älskar er :)

här kommer ett x antal bilder och nu från min Nya digitala Systemkamera :D




måste lägga till lite en liten smart konversation av mig och anna mitt i filmen:
Stina: "jaha, dem är i Sidney va?"
Anna: "ehh.. "
Stina: "nej, dem är i Amsterdam!? =)"
Anna: "Ehh.. stina, dem är ju i Los Angeles! (?)
men tillslut hade du nog gissat rätt, efter du redan gissat på resten av värden ;)"



like oldschool, love you

Kommentarer
Postat av: ronnie

Roliga bilder :) Get smart är väl en ok film ;) Visste inte att du såg levande slottet på orginalspråket... Det är en stjärna i kanten :)

2008-08-30 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0