you got secrets and I know it

Födelsedagen närmar sig med stormstora steg =Dkänns som om jag nyss var såhärgammal och var i fullfart med att öppna mina presenter.
Ida har mobbat mig i två dar nu och kallat mig lillskit :$ -jaa du gumman, Passa på medans du kan för snart är jag också med i "17+gänget" ;) haha 
jag läääängtar typ mkt :]  fast tror inte jag kommer få systemkameran jag önskat mig :( den är för dyr tycker mami&papi...                   but big girls don't cry (A) right? HAHah ^^
men imorgon är jag bokad för något slags födelsedagsfirande =)  det enda jag vet om imorgon är att det åtminstone blir jag, anna, rebb & isa och det ska börja vid 7-tiden =)  det blir TOPPENKUL :) hihi äääääälskar överraskningar, verkligen älskar det :$  

nu är dethär bara en vild gissning, men.... det känns som om Anna F, Marr, Emma & Ida planerar nånting.. för dem viskade till varandra en massa idag när jag var en bit bort och när vi var påväg in till stan efter skolan så kollade alla på mig konstigt, som om dem skulle se om jag hade hört något. Men som sagt, detta är bara en vild gissning, jag förväntar mig knappast att dem kommer göra något, älskar dem precis lika mkt även om dem inte har planerat nått, men kul skulle det vara :] 



förr slängde vi i födelsedagsbarnet i poolen med kläderna på, hoppas det inte blir så i år (A)haha
älskar er flickor



nu ska jag strax och äta hos syrrans pojkväns mamma. För där bor syrrans pojkväns lillebror som är ensam hemma och syrrans pojkvän ska laga mat åt dem två och då bjöd han även dit mig, syrran, syrran & Olle

Hahah, blev det krångligt? ;)
hursomhälst ska jag till husen bakom eddahallen och äta middag :) det blir tackos :)
(åt det igår också men, ÄHH, det kan aldrig bli för mkt ;P + att jag tror det blir tackos med köttfärs idag)

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: ronnie

Ser kul ut :) hoppas du får ett bra firande imorrn :)

2008-08-22 @ 19:35:50
Postat av: Ida

haha lillskit lillskit lillskit!!!! har du börjat bli paranoid?

2008-08-22 @ 19:39:18
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fan va jag saknar dig lillan=)

2008-08-23 @ 01:28:43
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0