måste byta batteri i blåsapan

jag kände att jag inte kommer orka göra naglarna imorgon så jag gjorde dem ikväll istället ;) så medans nagellacket torkar på vänsterhanden så tänkte jag passa på att skriva lite =)
idag har jag varit på stan med Camilla :):) jag hittade en tröja
(mörkblå 98 kr stl 36) och en kjol(grå 198 kr stl 38) som jag önskar mig i födelsedagspresent :$ Idag kom jag faktist inte hem tomhänt ifrån stan:] jag kom hem med ett vitt sött linne med spets och knappar(50 kr) , en vit tubtopp(29 kr) och ett par silverörhängen(39 kr) =) alltid lika kul att shoppa :):)
ikväll har jag varit med Isa & Rebb :) vi hade det mysigt med GH, Singstar & OC :) hade glömt hur bra den serien va! love love (A)

nu ska bara nagellacket på högerhanden också torka sen hoppar jag i säng
vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: ronnie

Hmm... Tröjjan ser misstänkt likt ut en kjol och kjolen ser ut som en tröjja? ;) Men jag är juh gammal så det kanske är något nytt mode? :p

2008-08-15 @ 08:40:22
Postat av: Ida

Kjolen ser ju riktigt fin ut! :):*

2008-08-15 @ 21:46:14
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0