Just a year ago I would have danced so crazy, and now I think I want to get back on that track.

fan hjärtat har svidit mer än vanligt ikväll, men det har inte stoppat mig från att ha riktigt kul med Idagummsan och jag är rätt stolt över mig själv för det.
Jag & Ida har tagit en massa massa bilder och vi hedde upp en snygg typ profsig photoanläggning =) (bilder kommer senare) Nu ska vi somna till "She's the man" och imorgon ska vi ta mer bilder och sen vara med Anna F :)
God Natt
Sov Gott
Dröm Sött
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: ronnie

3 timmars sömn... Mer vila blev det nog dax för mig att fara å jobba. Ni fattar inte hur bra ni har det ;)

2008-08-18 @ 05:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0