söndagkväll

Idag har jag slappat, varit vid datorn, pluggat lite, sett på gamla bilder och ikväll varit med Isabelle, Rebb & Samme =)
Vi pratade och hade det mysigt :) och mot slutet så visade alla upp sina musikaliska talanger ;) HAHAH isaaaa... xD hahahah du var JÄTTEDUKTIG sweethart :*
dem tvingade mig spela "bubbly" ... ;S dem bajsungarna!  :$ rösten var inte på topp, men aja..  btw, rebb är skyldig mig en 10:a ;)

puss på er vänner ;*


        jag tittade bland gamla bilder och hittade en yberdyperSNYGG bild på mig,
       fjortis 2006 (!?) ;) AAAHHAhahah
 
 (men måste erkänna att jag saknar håret :$)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

SNYGGASTE HÅRET OCH SNYGGASTE ÖGONEN HELT KLART=)
du är bäst sweetie:)
btw, jag är bäst på musik .. har typ mvg:O?

2008-04-27 @ 22:22:18
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: Rebecca

love u hun:)

2008-04-27 @ 22:42:50
URL: http://Rebeccaahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0