FÖRSTA APRIL ;);) busigt va

HAHAhaha, jag luras nästan aldrig :] , men första april är det tillåtet :$
Så jag hann dra två små skämt idag :}

På volleybollen:
stina: - Jag fick tillbaka mitt bildprov idag !:)
anna & isabelle: - Jasså?, vad fick du? :)
stina: - JAG FICK MAX, SPIKADE DET :D:D ( ;) *thihi*)
anna & isabelle: - HÄRLIGT! :D
stina: - NEE JAG BAH SKÄMTA ;) HAHAHAHHA xD

(btw :], jag fick nästan max, 34 av 37 poäng ^^)

På msn:
stina: - MIN SYRRA SKA FÅ BARN :D:D:D och min andra syrra ska gifta sig :D:D!!!!
HAHAHhahaha lättlurade jävlar ni som gick på det,    tex emma ;) hahah

(men rebb var för smart :$ hihi ^^)

Kommentarer
Postat av: Anna=D

hahah det fula var att jesper sa det till mig idag, alltså att du hette det på msn och jag fick typ panik, jag ba "VARFÖR HAR HON INTE SAGT DET TILL MIG????? jag måste typ ringa nununu" haha;)

2008-04-02 @ 15:43:47
URL: http://annaenmark.blogg.se
Postat av: Anna-Kajsa

Hahaha! Var det jag som skulle ha barn eller gifta mig? ;P

2008-04-02 @ 21:32:31
Postat av: rebecca

jag var way to smart :)

2008-04-09 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0