en tråkig torsdag

I morse vaknade jag upp och kände mig ännu mer förkyld än vad jag gjorde i går..
for på skolan iallafall, men har varit som riiiiis HELA dagen ;S!
Vi såg en film på Nordanå idag - "This is England" . Den var inte så bra som jag hade hört att den skulle vara. Hade hellre haft gympa ( fast hade inte kunnat vara med på den men ändå.. titta är kul(?) ;) haha )
Skippade träningen idag igen :( känner mig faktist för förkyld för att ens försöka träna.



så idag blev det en tråkig torsdag ...







♥Känner att jag måste skriva något.. så att du förstår att jag bryr mig och att jag alltid finns för dig!
Gumman, alla problem , stora som små  -spelar ingen roll, du kan alltid ringa mig och prata & mina armar är alltid öppna för att trösta dig. Med mig kan du dela både skratt & gråt, glömm aldrig det.


"We laugh when we are happy,
we cry when we are sad,
so I just wanted you to know,
you're the best friend
I ever had."





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2008-04-24 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0